لولــه خرطومی سهند پلاست

لولــه خرطومی سهند پلاست


برای لوله گذاری نکات قابل اهمیت زیادی وجود دارد. از طرف دو شرکت تولیدی سهند پلاست و آذین پلاست این مقاله را در اختیار شما می گذاریم. مطالب مفیدی در راستای تولید و توزیع ملزومات برق ساختمان  به  شما ارائه می شود .

 ۱- برای هر کدام از لوله های برق موجود در ساختمان باید رایزر جداگانه ایجاد کنیم . هر کدام از آن ها باید حداقل ۳۰ سانت با رایزر لوله های فاضلاب فاصله داشته باشند .

۲- محل اتصال زانو به لوله برق با نوار چسب پوشیده شود. در غیر اینصورت با وارد شدن یک ضربه از هم جدا می شوند.

۳- پس از اتصالات انجام شده باید یک ماهیچه سیمانی روی لوله ها کشیده شود. سوراخ کاری برای جایگذاری لوله بسیار حائز اهمیت است .

۴ – در لوله گذاری در برق کشی ساختمان خط شیار  همان دستگاه شیار زن است. عرض شیار ایجاد شده روی دیوار باید متناسب با مجموع پهنای لوله هایی باشد. در ضمن بیش از نصف ضخامت دیوار باید برداشته شود.

۵ –  عمق شیار باید به گونه ای باشد که لوله ها حداقل ۱/۵ سانت زیر سطح تمام شده دیوار قرار گیرند.

۶ – در لوله گذاری باید به این توجه داشت که پس از مرحله ی گچ کاری نصب هر گونه لوله ی برق در کف آشپزخانه ممنوع است. همیشه باید لوله های آب در زیر لوله های برق قرار گیرد .

شایان ذکر است با توجه به تولید لوله های خرطومی نسوز و لوله های خرطومی پلی اتیلن همچنین لوله های شاخه ای pvc  و شاخه ای پلی اتیلن این گروه صنعتی بهترین گزینه ها را جهت سهولت در انجام عملیات تأسیسات برقی را پیش رویتان می گذارد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!