لوله خرطومی نسوز آذین پلاست

لوله خرطومی نسوز آذین پلاست


آتش سوزی، امواج گرما و طوفان ها در جهان موجب شده که ساکنان آماده برای قطع برق ناشی از این حوادث شدید آب و هوایی باشند.

بادهای شدید می توانند خطوط الکتریکی را از بین ببرند یا مانند شاخه های درختان مرده گیاهان خشک را به خطوط برق بکشند و آتش سوزی ها را روشن کنند. تاسیسات ممکن است به منظور امنیت عمومی بخش های هدفمند خطوط برق را در مناطق دارای آتش سوزی تعطیل کنند. به عنوان مثال ، در اکتبر ۲۰۱۹ ، با آتش سوزی در کالیفرنیا برق دو میلیون خانه را قطع کرد . اما خاموش شدن برق می تواند تأثیرات منفی بر جوامع نیز بگذارد. مردم برای هشدارهای تخلیه ، مراقبت های بهداشتی و خدمات ضروری مانند آب و روشنایی به منبع برق پایدار اعتماد می کنند. استفاده از وسایل ایمنی در سیستم های برق کشی مانند لوله خرطومی های نسوز و کابلهای استاندارد راهی برای کاهش قطعی های برق هست.

امسال ، بیماری همه گیر کوید ۱۹ (کرونا)، قطع برنامه ریزی نشده برق ناشی از آتش سوزی، طوفان و سایر بلایا را بیش از پیش پیچیده کرده است. افراد به طور فزاینده ای برای برقراری ارتباط، کار و یادگیری و کاهش انزوای اجتماعی خود، به منبع برق خانه خود وابسته هستند. علاوه بر این، محدودیت های سفر، الزامات انزوا و مشکلات زنجیره تأمین تجهیزات و مواد، امکان پاسخگویی سریع به قطع برق را برای شرکت های بزرگ دشوار می کند.

گروه تولیدی سهند پلاست و آذین پلاست

گروه تولیدی سهند پلاست – آذین پلاست با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته و کارشناسان خبره یکی از برترین تولیدکنندگان لوله های خرطومی پلی اتیلن و لوله های شاخه ای پلی اتیلن با نام تجاری سهند پلاست و لوله های خرطومی نسوز و لوله های شاخه ای PVC و اتصالات پی وی سی با نام تجاری آذین پلاست می باشد. این گروه تولیدی با ارتقا روز افزون کیفیت محصولات, افزایش تنوع محصولات, تسریع در سرویس دهی, بکارگیری و تقویت سیستم های کنترل کیفی گامی مثبت در جهت انتقال نیرو از نیروگاه ها به منازل شما برداشته است.

لوله های خرطومی نسوز

لوله های شاخه ای PVC

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!