لــولــه خرطومی نسوز آذین پلاست و سهند پلاست

لــولــه خرطومی نسوز آذین پلاست و سهند پلاست


لوله های برق از دسته امکاناتی هستند؛ که در صنعت برق استفاده می شود . از جمله کاربرد لوله های برق مثل لوله های خرطومی نسوز و شاخه ای PVC و لوله های خرطومی مخابراتی (پلی اتیلن) استفاده در تولید و توزیع برق ساختمان می باشد. این نوع لوله ها در گروه تولیدی سهند پلاست و آذین پلاست، با کیفیت بالا تولید می شوند. لوله های برق برای محافظت از کابل استفاده می شوند و همچنین باعث منظم شدن چیدمان آن ها می شوند. کابل های برق و سیم های مورد استفاده رسانا می باشند، از این رو یکی دیگر از دلایل استفاده از این لوله ها کاهش خطرات ناشی از برق گرفتگی است. از دیگر مزایای استفاده از این لوله ها سرعت بخشیدن به تعویض و تعمیر آن ها است. لوله های برق انواع مختلفی دارند. در ادامه شما را با برخی از آن ها آشنا خواهیم کرد .

لوله های برق نسوز pvc

لوله pvc نسوز آذین پلاست

جنس این دسته از لوله ها از پلاستیک سخت است. از این نوع لوله ها برای عبور کابل های برق روی دیوار استفاده می شود. یکی از ویژگی های بارز لوله های PVC انعطاف پذیری بالای آن است. این لوله ها در بازار با نام پلیکا نیز شناخته می شوند. از دیگر ویژگی های بارز این لوله ها مقاوت بالا در برابر مواد اسیدی و شیمیایی است. این لوله ها بصورت خرطومی نیز ساخته می شوند.

لوله های برق پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن سهند پلاست

این لوله ها از پرکاربردترین لوله ها در صنعت برق ساختمان هستند. جنس لوله های برق پلی اتیلن برخلاف لوله های pvc از پلاستیک نرم است. اما برخلاف لوله های pvc از انعطلاف پذیری و قیمت پایینتری برخوردار است. ار این لوله ها برای پوشش دادن فیبر های نوری و کابل های مخابراتی نیز استفاده می شود.

لوله های برق پلی آمید 

امروزه حدود ۶۵ درصد از لوله ها از این دسته هستند. این لوله ها هم جنس با لوله ای پلی اتیلن هستند. این نوع لوله ها در مقایسه با دو نوع لوله ی دیگر از قیمت پایین تری برخوردار هستند. انواع لوله ها به نسبت خودشان در تولید و توزیع برق ساختمان کاربرد دارند .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!